Помогите, очень нужно
Задание вложено, нужно 3, 4 предложения
Порада повина бути від дівчинки

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-22T09:10:59+00:00

Якби моя порада могла допомогти Левкові, то я б обовязково нагадала йому, що йти одному до незнайомого лісу - це безглуздо. Я б порадила йому, обов'язково попросити когось зі дорослих піти з ним. А якщо дорослі дуже зайняті, то ні в якому разі не заходити далеко до лісу, а гуляти скраєчку. 

  • Участник Знаний
2013-02-22T16:09:45+00:00

Я би порадила хлопчику не їти одному або взагалі не їти у ліс. Також я би порадила бути йому обережним і коли він побачив, що погода змарнувалася повертати додому, а не їти далі.