З двох пунктів А і В , відстань між якими дорівнює 10 км , одночасно в протилежних напрямках виїхали велосепедист і вантажівка , швидкість якої на 30 км/год . більша за швидкість велосепедиста .Через 36 хв. після початку руху відстань між ними була 40 км . Знайти швидкість велосепедиста.

2

Ответы и объяснения

  • oksanashn
  • почетный грамотей
2013-02-22T02:28:00+04:00

х- шв. велосип.

х+30 - щв. вант.

 

вони проїхали 40-10=30 км

 

х+х+30=30/0,6 

2х+30=50

2х=20

х=10

Лучший Ответ!
2013-02-22T03:33:12+04:00

Выходит нужно посчитать скорость отдаления, а дальше найти:
v=S/t=(40-10)/(36/60)=30/0,6=50 км/ч - скорость отдаления;
x+(x+30)=50;

2x=20;

x=10 км/ч - скорость велосипедиста.

 

Ответ: 10 км/ч.