Привіт! Допоможіть, будь ласка, розв"язати задачку:

22 червня-найдовший день. У Києві сонце сходить о 5 год. 46 хв, а заходить о 22 год. 13 хв. Скільки триває в Києві найдовший день?

2

Ответы и объяснения

2013-02-21T15:30:50+00:00

16 часов 27 минут

с 5 час. 46 мин до 21час 46 мин проходит 16 часов +14 мин + 13 мин

Лучший Ответ!
2013-02-21T15:37:00+00:00

Початок події - 5 год. 46 хв.

Триваліть події - ?

Кінець події - 22 год. 13 хв.

 

22 год. 13 хв. - 5 год. 46 хв.= 21 год. 73 хв.- 5 год. 46 хв.=16 год. 27 хв.

Відповідь: найдовший день у Києві триває 16 год. 27 хв.

 

Приклад зробить в стовпчик !!!