Допоможіть будь- ласка!!! Дві бригади зібрали 7 однакових корзин моркви Перша бригада зібрала 36 кг друга 48кг Скільки корзин моркви зібрала кожна бригада?

2

Ответы и объяснения

2013-02-20T18:40:30+00:00

1)36+48=84(кг)всього.

2)84/7=12(кг)1 корзина.

3)36/12=3(кор.)1 бригада

4)48/12=4(кор.)2 бригада.

Лучший Ответ!
2013-02-20T18:43:11+00:00

ок мпробуєм  

                                                                              Розв'зання

1) 36+48=84 (кг) - зібрали 2 бригади разом.

2) 84:7= 12 (кг) - вага корзини.

3) 36:12=3 (корз.)- зібрала І бригада.

4)7-3=4(корз.) - зібрала ІІ бригада.

Відповідь: перша бригада зібрала 3 корзини, друга 4 корзини.

  Дякую