ДОПОМОЖІТЬ!

Написати по одному реченню:

-речення з однорідними обставинами.

-речення з однорідними поширеними додатками.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-20T17:05:24+00:00

Здається, у двері обережно, ледь чутно постукали.

Широкою, вкритою туманом долиною верталися додому

2013-02-20T17:09:44+00:00

Рослини росли повсюду: на деревах, на землі, на кришах...

У саду я знайшла усе: квіти, дерева, кусти, гриби, ягоди, фрукти, плоди....