Ответы и объяснения

2013-02-20T16:24:08+00:00

1 Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
2 Білім қымбат, білу қиын.
3 Оқу білім бұлағы,
Білім өмір шырағы.
4 Әріптен-білім,
Әліппеден-ғылым.
5 Еңбек пен білім-
Аға мен іні.
Перевод:
1 Без учения нет знаний,
Без знаний нет жизни.
2 Знания дороги, но знать тяжело.
3 Учение родник знаний,
Знания луч жизни.
4 Знания начинаются с буквы,
Наука начинается с азбуки.
5 Труд и знания-
Брат и братик.
Извините, но это всё, что я знаю. Надеюсь, я чем-нибудь помогла Вам.

Лучший Ответ!
2013-02-20T16:25:15+00:00

Оқу  - білім азығы,

Білім – ырыс қазығы.

***

Білім басы - бейнет, соңы - зейнет.

*** 

Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт.

***

Білімдіге дүние жарық.

Білімсіздің күні ғаріп.

*** 

Көзі жоқ, құлағы саудың

Ақылы толады.

Құлағы жоқ, көзі саудың

Ақылы солады.

*** 

Өмір - үлкен мектеп.

*** 

Өмірдің өзі - ұлы ұстаз.

*** 

Жердің сәні - егін,

Ердің сәні - білім.

*** 

Жер - ырыстың кіндігі,

Білім - ырыстың тізгіні.

*** 

Білімді бесіктен тесікке дейін ізден.