Ответы и объяснения

2013-02-20T15:18:48+00:00

1табиғат -тал бесік

2 жер ел ырысы

3жер құнары саз

4 жер бауыры жазық

5жері байдың елі бай

по смыслу все про землю(природу)

 

Лучший Ответ!
2013-02-20T15:20:21+00:00

1.Жерге еткен жақсылық жерде қалмайды

2. Қыстағы қар-жерге ырыс,

    Жердегі ылғал-елге ырыс

3. Жер тоймай, ел тоймайды.

4. Көп тепкен жерден көл шығады.

5. Жер құтты болса, мал сүтті болады