Составте пожалуйста предложения со словосочетаниями. СПАСИБО!!

1. ойға батты.

2. дем берді

3. кеңес берді

4. ер жетті

5. көз көрген

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-20T13:29:10+04:00

Өз сезімдерін түсіне алмай, Әлия ойға батты. Президенттің айтқан сөздері жастарға дем берді. Мұғалім бізге уақытты қалай дұрыс пайдалануы жайында жақсы кеңес берді. Ұлың ер жетті, қызың бой жетті.

2013-02-20T15:46:48+04:00

1 таня дұрыс баға аламағаны үшін қатты ойға батты

2 дәрігер науқасқа дем берді

3 анам "сабақты жақсы оқы"  кеңес берді

4 мен бір жасқа ер жеттім

5 менің атам отан соғысың өз көзімен көрген