Задача.Скiльки метрiв нiкилiнового дроту перерiзом 0, 1 мм в квадрате, потрiбно для виготовлення реостата опором 180 Ом

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-02-19T19:02:56+00:00

Дано

S =0.1  mm2

R=180 Om

p=0.4 Ом*мм2/м -никелин

 

 

R=p*L/S

L= R*S/p = 180 Ом * 0.1 мм2 /0.40 Ом*мм2/м =45 м

2013-02-19T19:07:19+00:00

R-Опір

p-питомій опір

L-довжина

S-площа перерызу

 

R=p*L/S

L=R*S/p=180*0.1*10^(-6)/(42*10^(-8))= 43.8 м