Ответы и объяснения

2013-02-19T18:25:15+00:00

 усіх вітаю я . моє  імя .. хорактер маю не простий . друзів  в мене богато.  я  полюбляю ...,.... 

 

Лучший Ответ!
2013-02-19T18:31:12+00:00

Я дуже хороша людина. Мене люблять всі. Я полюбляю............................... . Мені дуже сильно подобається ................................... . Я добре вчуся і отримую хороші оцінки. В мене є багато друзів.