Пожалуйста дорогие мои! сделайте предложения со словами П*ЯТДЕСЯТИ, СІМДЕСЯТИ,ШІСТДЕСЯТИ!Пожалуйста умоляю вас!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-19T16:41:35+00:00

П`ятдесяти гривень мені не вистачало на мою мрію.

Близько сімдесяти людей прийшло підтримати мене.

Близько шістдесяти учнів прийшло на його свято.

2013-02-19T16:50:04+00:00



мені бракувало п"ятдесяти гривень для того, щоб купити книжку у подарунок мамі

у минулому році ми святкували сімдесяти літній юбілей моєї бабусі

 шісдесяти днівна подорож була неперевершена, ми встигли відвідати всі можливі екскурсії