Ответы и объяснения

2013-02-19T20:15:27+04:00

Один в полі не воїн.

Семеро одного не чекають.

Семи п'ядей в лобі.

Сім разів відміряй, один раз відріж.

Знову двадцять п'ять.

Два чоботи пари.

Муж та дружина - одна сатана.

У семи няньок дитя без ока.

Потрібний як возу п'яте колесо.

Лучший Ответ!
2013-02-19T20:33:10+04:00



Від горшка два (три) вершка

Покладений на обидві лопатки

По три шкури дерти

Скорчитися в три погибелі

За тридев'ять земель

На всі чотири вітри

Під три чорти

Знати, як свої п'ять пальців

Ні в п'ять ні в десять

Намолоти сім мішків гречаної вовни

Десятому заказати

Десята спиця в колес

Десятою дорогою обминати