Пожалусто памогите даю 25 пунктов . У пекарні для приготування ватрушок витратили 24 кг сиру . На це пішла 1/3 всього сиру , що був у пекарні . На приготування пасок витратили ще 36 кг сиру. Скільки сиру залишилося в пекарні?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-19T18:50:23+04:00

було-?                          \ ----------------\         

витратили-24 кг на ватрушки=1\3-----\

  36 кг на паски

залишилось-?кг            

 1)24*3=72(кг)-було                                        

2)24+36=60(кг)-витратили

3)72-60=12(кг)

Відповідь:залишилось 12 кг сиру.

  • iras8
  • светило науки
2013-02-19T18:51:40+04:00

24:1*3=72 кг сиру було у пекарні

72-24-36=12 кг сиру залишилося у пекарні

Відповідь:12 кг сиру залишилося у пекарні