баба яга купила нову хатинку на курячих нижках ,в який було дви кимнати.Площа однийейи кимнати доривнувала 17,6м квадратних ,що на 5,9 м квадратних менше,ниж площа другойи.обчислить площу двох кимнат

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • iras8
  • светило науки
2013-02-19T17:39:04+04:00

17,6+5,9=23,5 м кв.- площа другої кімнати

17,6м.кв.-площа першої кімнати

23,5+17,6=41,1 м.кв. площа двох кімнат разом

 

2013-02-19T17:40:13+04:00