Задача на ділення .

У кожному з чотирьох малих наметів було по 2 туристи,а у великому наметі 10.Скільки всього туристів було в цих наметах?

ділення?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-19T16:02:02+04:00

Может я и неправильно перевела, но получилось так:
В маленькой палатке-по 2 туриста (всего маленьких палаток 4)
В большой палатке-10 туристов
Решение:
1)2*4=8 туристов было в 4-ех маленьких палатках
2)10+8=18 туристов в обеих палатках
Ответ: 18 туристов

 

2013-02-19T16:06:56+04:00