Напишіть твір-роздум дискусійного характеру у публіцистичному стилі
Буду дуже вдячна)
Теми:
1)Що потрібніше сучасному школяреві-міцні знання чи високі оцінки?
2)Чи для всіх школярів уроки іноземної мови (фізкультури,образотворчого мистецтва,музики) є необхідними?
3) Чи потрібні школярам уроки етикету?
4)Чи варто нині дотримуватись народних традицій?
5)Чи можна вважати себе справжнім українцем не знаючи мови?
6)Навіщо вивчати орфографію в час комп'ютеризації?
ПЕРЕВОД

Напишите сочинение-размышление дискуссионного характера в публицистическом стиле
Буду очень благодарна)
темы:
1) Что нужнее современному школьнику-прочные знания или высокие оценки?
2) Для всех школьников уроки иностранного языка (физкультуры, изобразительного искусства, музыки) необходимы?
3) Нужны школьникам уроки этикета?
4) Стоит сейчас придерживаться народных традиций?
5) Можно ли считать себя настоящим украинским не зная языка?
6) Зачем изучать орфографию во время компьютеризации?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-18T16:08:21+00:00



з самого народження, ми знаходимося в оточенні суспільства, тому на мою думку, в школі необхідні уроки етики.

вони допомагають учням дізнатися достовірну і виважену інформацію про закони поведінки у суспільстві. також уроки етики  навчають дітей бути добрими, толерантними, вічливими, слухняними, щирими і дружніми. я не підтримую тих людей, що намагаються прибрати зі шкільної програми уроки етики. це завсім не розумний крок, тому що суспільство стане на хитку дорогу деградування. а це в наш час гірше різних криз і катаклізмів.  саме уроки етики  є корисним джерелом моральних принципів і застерігають школярів від багатьох можливих помилок. вони допомагають дізнатися про те, що не змогли донести до своєї дитини батьки .

2013-02-18T16:14:23+00:00

я вибрала тему 3: Уроки етикету потрібні всім, адже із цих уроків ми навчаємся бути гречними, ввічливими з іншими людьми, будемо завжди пропускати старших та дітей у транспорті. Деякі люди скажуть, що їм не потрібно уроки етикету, адже вони усе знають. Ці люди помиляються. Урок етикету потрібен завжди.

ось я зробила такий твір. якщо щось не так, прошу не бити :)