Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-18T14:21:21+00:00



     - Коли ти навчаєщься, то ти вже знаєш як поводитися у тій чи іншій ситуації.

     - Навчання розвиває духовний бік людини і застерігає від багатьох помилок.

     - З розумною людиною завжди приємно спілкуватися.

     - Якщо людина гарно вчиться і має всебічний розвиток, то їй легко влаштуватися на роботу, яка їй дійсно подобається, а не яка доступна.

2013-02-18T14:26:00+00:00

По-перше для того щоб вступити до хорошого інституту.

По-друге для того щоб мати чудову карєру.

По-третє для того щоб задовільнити духовні потребності.

По-четверте для того щоб дізнатися ббільше нового.

ОСЬ ТАК!!