Ответы и объяснения

2013-02-17T19:41:47+00:00

Нещодавно був дощ. Земля майже висохла. Усюди пожовкле мертве листя. Воно вже закінчило своє нетривале життя. А Україна живе вільно уже вісімнадцять років. Що ж з нею буде в майбутньому? Хтозна. Мабуть, немає однакових думок на цю тему.
Я особисто вважаю, що доля України в наших руках. Нам і вирішувати, яке буде подальше життя Батьківщини. На мою думку, є дві. Історії майбутнього нашої країни. Перша, це те що може статися, якщо нічого не зробити. Але все ж таки хочеться розповісти інше майбутнє - те, яке хотілось би бачити. Те, що будували Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Богдан Хмельницький.

Лучший Ответ!
2013-02-17T19:43:33+00:00

Україна-це незалежна держава.Але як і у інших держав планети Земля є деякі недоліки.Я особисто хочу щоб моя держава була рішучою та щедрою.Але це не головне.ГОловне щоб наш Рідний край не був перезбагачений ''відходами',тото не було багато хімічних речавин у складі повітря.Я хочу дихати вільним повітря степу або лісом.

ОТже,збережемо нашу країну цілої і здоровою!!!