Ответы и объяснения

2013-02-17T11:35:21+00:00



Земля родюча-Держава квітуча,Віддавай землі борг - буде толк,Без господара - земля повна сирота,Земля тарілка що покладеш той і візмеш,Земля хочь і корме але і сама їсти просе

Лучший Ответ!
2013-02-17T14:18:51+00:00


Скільки років землі — і мільярд, і мільйон, а яка вона й досі ще гарна!

 

Л. Костенко

 

Земле, поорана горем, Лихом засіяна чорним!

М. Рильський

 

Якщо тебе ніколи не охоплювало бажання обійняти всю землю, прилащити бродячого собаку, підняти із землі зірваний листок і цілувати його — значить, ти ще не любив.

 

Г. Тютюнник

 

Людині потрібні не три аршини землі, не садиба, а вся земна куля, вся природа, де на просторі вона могла б проявити всі свої властивості свого вільного духу.

 

Антон Павлович Чехов

 

Покоління відходить, й покоління приходить, а земля віковічно стоїть!

Старий Заповіт (Екл. 1.4)

 

Коли наші нащадки побачать пустелю, на яку ми перетворили Землю, яке виправдання вони знайдуть для нас?

Айзек Азимов