У якому реченні допущено помилку в уживанні перехідного дієслова ? 1)Туман з левади вигоном крутим сріблить хатини. 2)Приємно влітку випити джерельної водиці. 3)Юнаку не дозволили надіслати телеграму. 4)У магазині біля метро Леся купила цукру. 5)Восени батько посадив у садку нові дерева.

2

Ответы и объяснения

  • 12236
  • середнячок
2013-02-16T22:51:49+04:00
Лучший Ответ!
2013-02-16T23:00:55+04:00

мені здається 1)Туман з левади вигоном крутим сріблить хатини.тому що тільки тут речення трохи погано складено 

краще було б написано так: туман з левади крутим вигоном сріблить хатини