помогите складіть і запишіть три речення з прямою мовою на тему "Краєвид за вікном", використовуючи звертання!!

2

Ответы и объяснения

2013-02-16T20:44:04+04:00



Прокинувшись вранці я побігла до мами і запитала: "Матусю, що то таке прекрасне за вікном?"

" Вночі був сніг, донечко, - ніжно промовила мама, - це він прикрасив наш двір білою ковдрою".

" Такого красивого краєвида я ще не бачила!", - замрієно промовила я.

 

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-02-17T03:39:40+04:00

Коли я закінчила робити уроки, мій брат сказав мені: "Дивись! Як гарно за вікном!"

Я не хотіла їти одна у магазин, мама мені сказала: "Доню, на вулиці дуже гарна погода. Пішли разом до магазину".

Я подивилася у вікно і у мене захопило дух: "Мамо дивись, яка гарна погода на вулиці. Можна піти погуляти?"