Поясніть прислів'я :"здоров'я маємо - не дбаємо, а стративши - плачемо".

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-15T23:14:50+04:00

Здоров"я це найважливiший скарб в життi.I коли ми палимо,вживаємо рiзнi алкогольнi напоi ми його вбиваємо цим самим.Нам завжди кажуть,намагаються донести,що це погано i закiнчиться все дуже плачебно,але ми робимо вигляд,що цього не чуємо або просто не хочемо чути.А вже коли ми починаємо хворiти або в нас народжується дитина хвора,або взагалi не можемо мати дiтей ми починаємо плакати,шукати виновних,розумiємо,що просто не берегли своє здоров"я.....а вже пiзно,дуже пiзно 

2013-02-15T23:15:26+04:00

Втративши.

Це прислівя правильне.Майже всі люди наслідують це прислівя.

Коли людина має здоровя вона не дбає про нього.А коли втратили-плачемо.

Тож давайте турбуватися про своє здоровя поки воно в нас є!