Ответы и объяснения

2013-02-15T21:34:33+04:00

Жив був в сели хлопець гарний та який працьовитий!Вин проходив ,а дивчата аж подих занимали.Вин працював довго втомитися не миг.Хлопець був втишний добрий вси любили та шанували.За його мудристь ,чеснисть та працьовитисть.И вси казали ,,Не хлопець-золото,,

Лучший Ответ!
2013-02-15T23:39:15+04:00

У моєму рідному селі живе хлопець Андрій.В селі його дуже поважають.

Тому,що він працює невтомно.Завжди стареньким допоможе натягати води з колодязя.Дівчатам допоможе скопи сіна до хліву донести.Та й дівчата до нього не абийяку симпатію проявляли.А все село говорило про Андрія не хлопець-золото!!!