Площі двох квадратів відносяться, як 1:9. Знайдіть периметр другого квадрата, якщо периметр першого дорівнює 24 см.

2

Ответы и объяснения

  • evo
  • профессор
2013-02-14T19:03:10+00:00

плащади     равны стороне в квадрате, значит отношение сторон корень квдратный из 1/9 и это 1/3. Периметр второго квадрата 24*3=72.

24:72=1/3

Лучший Ответ!
2013-02-14T19:04:41+00:00

Якщо площі відносяться як 1:9, то сторона другого квадрата у 3 рази більша за сторону першого. Тож і периметр другого квадрата, як величина лінійна, у 3 рази більший за периметр першого, а саме: 24*3 = 72 см.