У наших лісах,у садах і на левадах ... багато різних птахів і дрібних звірів. Розлогі степи і просторі пахучі луки з численними озерами й річками, що густо поросли осокою,очеретом та кущами,теж добрий притулок для дичини. Тут ... багато всякої птиці,риби,диких бджіл та невеликих звірків. Тому не дивно,що є багато охочих ... пташок,... рибу,... дикий мед та ... на звірів, особливо на зайців. Подобрать діеслова відповідно до змісту.СРОЧНО!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-14T22:36:43+04:00

1)живе

2)проживає

3)зловити

4)виловити всю

5)зібрати

5)полювати

2013-02-14T22:45:33+04:00

мешкає, живе

водиться

вполювати, зловити 

виловити

покуштувати, зібрати

полювати