соченение (5 предложений) на тему моя родина респулика молдова на румынском

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-14T01:13:26+04:00

Patria mea este Moldova.Moldova e o țară,care are forma unei struguri de poamă.Moldova are codrii,cîmpii,livezi,vii.Eas-a proslavit cu vinurile sale dulce.Moldova este o țara foorte frumoasa.Îmi place foarte mult Moldova/

2013-02-14T02:36:49+04:00

Patria mea din Moldova. Îmi place orașul meu și întreaga țară. Desigur, acesta este inferior la unele țări din cultura, arhitectura și așa mai departe. Dar pentru mine, Republica Moldova - cea mai bună țară din lume.