Пожалуйста помогите напишите по украинскому что вы понимаете из этих пословицах.

1)Коли за все берешся, 2)Хто спішить,той двічі зроби.

то нічого не зробиш.

3) Спочатку подумай,а потім зроби. 4)Від правді радість,а від безділля смуток.

2

Ответы и объяснения

2013-02-13T19:45:47+04:00

хочiш краще сало дам? можу обміняти здоровенний шмат на інтим?

Лучший Ответ!
2013-02-13T19:47:20+04:00

1)не потрібно братися за всі справи разом..

2)не потрібно спішити а то нічого не вийде

3)що не потрібно нічого необдумавши робити..

4)коли розкривається правда то нам весело,а якщо займатися безділлям то буде смуток..