Ребят,помогите с дз по укр.мове ,буду очень признательна :)

" Складіть и запишіть ПОШИРЕНІ речення зі словами: навпіл,відлуння,зітхнути"

Еще раз спасибо )))

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-13T19:26:29+04:00



Злі вороги намагалися поділити Україну навпіл, але ідея соборності перемогла.

Дзвінке відлуння зустріло нас ще на початку печери.

Я не могла втриматись, щоб не зітхнути, почувши сумну новину.

2013-02-13T19:28:08+04:00

Поділивши навпіл свій нехитрий обід, хлопці сіли під деревом перепочити. Крикнувши , Олексій почув лише відлуння, в кімнаті нікого не було. Що ж зробиш вже, лишається лише зітхнути і йти далі.