Помогите составить эссе про дружелюбную семью на казахском!

(7-8 предложений)

Только без переводчиков пожалуйста!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-13T15:45:02+04:00

Менің отбасым ынтымақты.

Біз барлығымыз әртүрлі, бірақ бір-бірімізді түсінуге және қиыншылықтарда көмектесуге тырысамыз.

Біз бір-бірімізді жақсы көреміз және бір-бірімізге көмектесеміз.

Әрине, басқа отбасылардікіндей бізде келіспеушіліктер немесе таластар пайда болады, бірақ өзара түсіністіктің арқасында олардан өтеміз.

Ата-анам мен және сіңілім туралы қамдарын жейді.

Олар бізді еркелетеді, жылытады, ал біз оларды ренжітпей, алғыс айтамыз.

Бір-бірімізді әрқашан қорғаймыз.

Міне, менің ынтымақты отбасым осындай.

2013-02-13T16:28:18+04:00

Менің отбасым өте тату. Бізде көп дәстүр бар. Қонақтар қашан біздің үйге келеді біз дастархан, беспармақ пісіреміз. Бізде өте коп отббасы достар бар№ Менің отбасым ең тату!