Людяним потрібно бути, щоб... (допоможіть продовжити, треба 10 речень)

2

Ответы и объяснения

2013-02-12T20:10:45+04:00



людяним потрібно бути, щоб мати взаємне відношення від суспільства. На мою думку, людяність - це духовний вияв нашої сутності. Це наше ставлення до оточення. Але перш ніж говорити про це, з*ясуємо хто така людина і як вона формує своє оточення. Людина - істота суспільна і у першу чергу, потрібно згадати правило за яким вона має право дійсно вважатися людиною. Це правило - просте і знайоме всім з самого дитинства -  вчинене тобою,завжди відзеркалюється від інших. Тому оточення приймає за людину лише тих, хто випромінює щирісь, добро, повагу, толерантнтість, та все те що є моральними правилами. Злих, заздрісних, скупих суспільство відштовхує. На основі цього , я вважаю, що людяним потрібно бути,  щоб повертати до себе суспільство.

Лучший Ответ!
2013-02-12T20:17:02+04:00

1)Людяним потрібно бути, щоб  тебе поважали люди.
2)Людяним потрібно бути, щоб  не виділятися із сірої маси в якій все робиться по уставленим моральним законам.
3)Людяним потрібно бути, щоб бути вихованим.
4)Людяним потрібно бути, щоб бути морально і духовно вихованим.
5)Людяним потрібно бути, щоб люди також відносилися до тебе по-людьськи.
6)Людяним потрібно бути, щоб мати гарне виховання.
7)Людяним потрібно бути, щоб допомагати нужденим.
8)Людяним потрібно бути, щоб рідні та близкі люди бачили в тобі дорослу і духовно свормовану особистість.
9)Людяним потрібно бути, щоб творити добро.
10)Людяним потрібно бути, щоб готуватися до дорослого життя.