Запишіть правильно. Авто/матика, земле/трус, пів/фабрикат, навчально/виховний, новгород/сіверський, могилів/подільський, бєл/город пів/третьої, ново/російськ, хутір/михайлівський, село/ставища, складовська/кюрі, село/біла/криниця, ву лиця/імені/ михайлова, проспект/перемоги, воєнно/стратегічний, гідро/станція, мово/знавство, юрис/консульт, військово/зобов’язаний, військово/морський, прем’єр/міністр, пів/лимона, іссик/куль, екс/чемпіон, міні/маркет, петро/перший, жан/жак/руссо, салтиков/щедрін, марко/вовчок, двадцяти/літній, 32/годинний, санта/барбара, волга/ріка, ріка/волга, комсомольськ/на/дніпрі, ріка/південний/буг.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-11T16:02:34+00:00

автоматика, землетрус, півфабрикат, навчально-виховний, Новгород-Сіверський, Белгород, пів третьої, Новоросійськ, хутір Михайлівський, село Ставища,  складовська - кюрі, село Біла криниця, вулиця імені Михайлова, проспект Перемоги, воєнностратегічний, гідростанція, мовознавство, юрист - консульт, військовозобов язаний, військово-морський, прем єр-міністр, півлимона, Шссик-Куль, екс-чемпіон, міні-маркет, Петро Перший, Жан-Жак Руссо, Сталкиков- Щедрін, Марко Вовчок, дванадцятилітній, 32-годинний, Санта-Барбар, Волга-ріка, комсомольськ на Дніпрі, ріка Піденний Буг

2013-02-11T16:24:36+00:00
Автоматика, землетрус, півфабрикат, навчально-виховний, Новгород-Сіверський, Белгород, пів третьої, Новоросійськ, хутір Михайлівський, село Ставища, складовська - кюрі, село Біла криниця, вулиця імені Михайлова, проспект Перемоги, воєнностратегічний, гідростанція, мовознавство, юрист - консульт, військовозобов язаний, військово-морський, прем єр-міністр, півлимона, Шссик-Куль, екс-чемпіон, міні-маркет, Петро Перший, Жан-Жак Руссо, Сталкиков- Щедрін, Марко Вовчок, дванадцятилітній, 32-годинний, Санта-Барбар, Волга-ріка, комсомольськ на Дніпрі, ріка Піденний Буг