розвяжи задачу склавши рівняння. Робітнику треба пофарбувати 138 столів кілька днів він фарбував по 6 столів щодня після чого йому залишилося пофарбувати 42 столи.За скільки днів робітник пофарбує всі столи якщо буде працювати з такою самою продуктивністю.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-02-09T21:09:20+04:00

х-кількість днів

6х-кількість днів що фарбував

6х+42=138

6х=138-42

6х=96

х=96/6

х=16

 16 днів він фарбував

42/16=2

 2 дні залишилося працювати

 

16+2=18 днів пофарбує всі столи

2013-02-09T21:18:18+04:00

х-кількість днів

6х-кількість днів що фарбував

6х+42=138

6х=138-42

6х=96

х=96/6

х=16

16 днів він фарбував

42/16=2

2 дні залишилося працювати



16+2=18 днів пофарбує всі столи