за підготовку рукопису книги до друку два оператори отримали 3500грн. Один з них підготував 98 сторінок, а другий - 42 сторінки. Яку суму грошей одержав кожен оператор за цю роботу?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-09T16:27:43+00:00

98 +42 = 140 сторінок підготували разом
3500/140 = 25 грн коштує одна сторінка
25 * 98 = 2450 отримав перший
25 * 42 = 1050 отримав другий

2013-02-09T16:29:03+00:00



98+42=140 стор.всього

3500 грн-140 стор.

х грн- 98 стор.

х=3500*98:140=2450 грн отримає оператор, що зробив 98 сторінок.

3500-2450=1050 грн. отримає інший