Пожалуйста,напишите сочинение на Казахском языке на тему: мое любимое кино. Предложений 5

2

Ответы и объяснения

2013-02-08T10:34:21+04:00

 Я очень люблю ходить в кинотеатр. Часто там показывают очень интересные и смешные фильмы и мультфильмы. Больше всего в фильмах я ценю легкость, возможность отдохнуть и посмеяться. Из всех жанров кино больше всего мне нравятся комедийные и фильмы про животных. 

Лучший Ответ!
2013-02-08T10:40:41+04:00

Менің сүйікті кинофильмім - "1+1" ("Бір қосу бір"). Бұл фильмде бір-біріне қарама-қарсы адамдардың арасында туған достық туралы әңгімеленеді. Достық - фильмнің негізгі мәні. Достықтың әлеуметтік жағдайға, адамның денсаулығына, жасына - ештеңеге қарамайтындығын көресіз. Бұл фильм қызықты, мейірімді, күлкілі. Фильмді қарауға кеңес беремін.