Пожалуйста помогите заранее спс.Кто первым решит лучшим решением будет

Запиши текст,розкриваючи дужки.

Краплі дощу барабанили по...(дерева,кущі,дахи,вікна).Але незабаром дощ стих,з"явилося сонце.Сонячні зайчики застрибали по (листочки)дерев,(калюжі),вимитих (шибки) вікон,Усе заіскрилося,немов зраділо.

2

Ответы и объяснения

  • chim
  • хорошист
2013-02-08T10:30:28+04:00

1...по деревах, кущах, дахах,вiкнах.....              2.   по листочках.......     калюжах......      шибках.

Лучший Ответ!
2013-02-08T11:07:25+04:00

  Краплі дощу барабанили по деревам, кущам, вікнам .Але незабаром дощ стих, з"явилося сонце. Сонячні зайчики застрибали по листочкам дерев, калюжам, вимитих  шибко вікон. Усе заіскрилося, немов зраділо.

 Я одно слово пропустила- не  знаю как переводят это слово т.е. что оно значит.