добери відповідно до змісту пропущені дієслово Тут ...багато всякої птиці,риби,диких бджіл та невеликих звірів.Тому не дивно.що є багато охочих.... пташок,...рибу,...дикий мед та .... на звірів, особливо на зайців.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-06T23:51:14+04:00

Тут живе багато всякої птиці, риби, диких бджіл та невеликих звірів.Тому не дивно, що є багато охочих ловити пташок, вудити рибу, збирати дикий мед та полювати на звірів, особливо на зайців.

2013-02-06T23:51:18+04:00



Тут   ВОДИТЬСЯ багато всякої птиці,риби,диких бджіл та невеликих звірів.Тому не дивно.що є багато охочих СЛУХАТИ пташок, ЛОВИТИ рибу, ЗБИРАТИ дикий мед та  ПОЛЮВАТИ  на звірів, особливо на зайців.