віднімання раціональних чисел. Спростіть вираз: А)9-с+10+с-71 б)а-2+b-18-b-a+30 Розвяжіть рівняння: а)8-х+5=15 б)lхl-2,5=8,8 в)lх+5l=1

2

Ответы и объяснения

2013-02-06T22:01:39+04:00

а) -52

б) 10

 

 

 

а)х = 8+5-15

х = -2

 

б) х = 11,3

   х = -11,3

 

в) х+5 = 1                    х+5 = -1

х = -4                             х = -6

Лучший Ответ!
2013-02-06T22:07:48+04:00

а) 9-с+10+с-71 = 9 + 10 - 71 = -52

б) )а-2+b-18-b-a+30 = -2 - 18 + 30 = 10
Уравнение А)  8-х+5=15

13 - х = 15

- х = 2
х = -2

 

Б) lхl-2,5=8,8

Если Х > 0, то

-х - 2.5 = 8.8

-х = 11.3

х = -11.3

 

Если Х > 0, то

х - 2.5 = 8.8

х = 11.3

 

В) lх+5l=1

Если X + 5 > 0

X > -5

X + 5 = 1

X = -4

 

Если X + 5 < 0

X < -5

-X + 5 = 1

-X = -4

X = 4

Не подходит

 

Ответ: х = -4

 

Вроде бы так, с модулями не уверен.