Ответы и объяснения

2013-02-05T22:20:44+04:00

Навчання-нелегка праця , але дуже потрібна.

 

Лучший Ответ!
2013-02-05T22:35:41+04:00



Вогонь і вода добрі служити, але лихі панувати. 

Чисте небо не боїться ні блискавки, ні грому.

Світить місяць, та не гріє.

Земля дає все і забирає все.

Земля потребує доброї погоди, доброго насіння, доброго робітника.

Багатий совісті не купить, а свою погубить 

Совість мучить, томить і вбиває.