Привет)! Помогите пожалуйста составить 6 сабақтас-құрмалас сөйлем)

Заранее спасибо)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-04T18:42:15+04:00

Үйдің іргесі мықты болмайынша, жоғары үсті де мықты болмайды.  Сыртың сұлу болғанымен, сөзің сылдыр жігітсің. Раушанды көрген соң, сөздерін қоя қойды. Ырысжанның жүрегі орныққан кезде, Жанат жай ғана сөзін бастады. Шежіре не айтады деп, балаларым төніп тұр.Машина жолда бөгелмесе, тұра үш сағатта барып қалармыз.

2013-02-04T18:48:23+04:00

ат өнері  білінбес,бәйгеге  түсіп  жарыспай. Үлберген кедей  болғанмен, киім-кешектерін таза ұстайтын  еді.