1л фарби вистачає для фарбування 9м2 підлоги. ск. л фарби потрибно потрібно щоб пофарбувати підлогу спортзалу довжина якого 30м а ширна 5 - 6 довжини ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-03T17:33:53+00:00



1)30:6*5=25м-ширина.

2)30*25=750 м2-площадь.

3)750:9= 83 целых 1/3 л=84л краски-потребуется.

  • Donimic
  • почетный грамотей
2013-02-03T18:19:22+00:00



1)30:6*5=25 (м)-ширина.

2)30*25=750 (м2)-площадь.

3)750:9= 83 1/3 (л) - потребуется краски.

Ответ: потребуется приблизительно 84 литра