Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-03T18:46:30+04:00

Людина без рідного краю прожити не може тому що у кожного є дух патріотизму.Бажання боротися за свою волю та Батьківщину.Якща люди б не любили свою країну то не було б нічого.

2013-02-03T18:56:36+04:00

Людина без рідного краю прожити не може тому що у кожного є дух патріотизму.Бажання боротися за свою волю та Батьківщину.Якщо люди б не любили свою країну то не було б нічого.