Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-02-02T13:47:45+00:00



Тема: відображення сили мистецтва.

Ідея:М. Рильський віддає хвалу мистецтву як вічній цінності.

Жанр вірша: сонет

Художн.засоби: 

1. Епітети: небесний перелив, найясніший квіт

2. Звертання :В тобі, мистецтво

3.Анафора, повтори:В тобі, мистецтво

4.Метафора:І ти між квітів найясніший квіт

5.Гіпербола:В тобі, мистецтво, — у малій картині.
                        Що більша над увесь безмежний світ!.

6.Алегорія:в тумані життєвому.

 

2013-02-02T15:01:53+00:00
Аналіз вірша "коли усе в тумані життевому"

Тема: показ безсмертя і сили мистецтва у боротьбі з життєвими негараздами. 

Ідея: Вічне тільки мистецтво

Жанр: сонет

Художн.засоби: 

1. Епітети: небесний перелив, найясніший квіт

2. Звертання (В тобі, мистецтво, ...) 

Ну мабуть і все, більше я не знаю)