Ответы и объяснения

2013-01-30T19:29:03+00:00

1. Незорана земля — не зорана хазяїном земля. 2. Незасіяне поле — не засіяне зерном поле. 3. Невитрачена сила — не витраченаі юнаком сила. 4. Неполиті квіти — не политі дощем квіти. 5. Незакінчений портрет —  не закінчений вчасно портрет.

Лучший Ответ!
2013-01-30T19:46:36+00:00

Наче зачарований велетень, стояв ліс.

Людина народжена для щастя.

Він стояв змерзлий від холоду.

Варений лук мені не сподобався.

Невідомий чоловік запитав мене.