(оч нужжно плиз) охарактеризуйте мишку із сказки Мишка Богдана Лепкого

2

Ответы и объяснения

2013-01-29T19:30:42+04:00

МИШКА РОЗУМНА В НЕІ ДОБРЕ СЕРЦЕ БО ВОНА ПЕРЕГРИЗЛА ГРОШІ ЗАРОБЛЕНІ НЕ ЧЕСНИМ ШЛЯХОМ

Лучший Ответ!
2013-01-29T19:36:24+04:00

Мишка добра і розумна. хоч вона маленьке створіння, але вона розуміє  більше чим люди. по твору ми бачимо ще, що вона також і справедлива. завжди потрібно бути добрими, і тоді до тебе також будуть добрими в тисячу разів. потрібно завжди допомогати всім)