І. Запишіть усі правильні дроби із знаменником 11

ІІ. Запишіть усі неправильні дроби із чисельником 11

ІІІ. Порівняйте дроби

1) 16/23 і 9/23

2) 29/58 і 31/58

3) 17/100 і 21/100

4) 17/40 і 17/45

5) 9/4 і 9/2

6) 3/98 і 3/9

7) 1 і 11/14

8) 1 і 28/25

9) 1 і 68/68

10) 22/22 і 4/4

11)27/28 і 28/27

12) 7/6 і 57/59

2

Ответы и объяснения

2013-01-28T17:55:50+00:00

1.  1:11, 2:11, 3:11, 4 :11, 5:11, 6:11, 7:11, 8:11, 9:11, 10:11

2. 11 : 1 , 2 , 3, 4 , 5 , 6 , 7 ,8 ,9 ,10

  16:23 - БОЛЬШЕ

  31:58- БОЛЬШЕ

  21:100- БОЛЬШЕ

 

ИЗВИНИ, ОСТАЛЬНОЕ НЕКОГДА - ПОРА МНЕ СПАТЬ

 

 

Лучший Ответ!
2013-01-28T18:00:44+00:00

 

1) 1/11, 2/11, 3/11, 4/11, 5/11, 6/11, 7/11, 8/11, 9/11, 10/11.

2)  11/1, 11/2, 11/3, 11/4, 11/5, 11/6, 11/7, 11/8, 11/9, 11/10, 11/11

3) 1. 16/23> 9/23

2. 29|58<31|58

 

 3.17|100>12|100

4.17|40>17|45

 

 5.9|4<9|2

 6.3|98<3|9

7.1>11|14

8.1<28|25

9.1=68|68

10.22|22=4|4

1127|28<28|27.

12.7|6>57|59

 

 Надеюсь всё правильно)