Ответы и объяснения

2013-01-28T20:57:34+04:00

Әйткән сүз - аткан ук
Иле барның теле бар.
Туры сүзгә җавап юк.

Лучший Ответ!
2013-01-28T20:58:04+04:00

Авызыңда кан булса да кеше алдында төкермә. 
Авызың чалыш булса, көзгегә үпкәләмә. 
Авыр тормыш тилмертә, җиңел тормыш тилертә. 
Агай-эне тартышы - туй бүләге ертышы. 
Агач күрке - яфрак, адәм күрке - чүпрәк. 
Агыйделнең аръягында бер энәгә бер сыер. 
Адым-адым - юл булыр, тамчы-тамчы - күл булыр. 
Аерылганны аю ашар, бүленгәнне бүре ашар. 
Азгын ауга чыкса, артыннан гауга чыгар. 
Азгынга ияргән азар, бозгынга ияргән бозылыр. 
Азыклы ат арымас.