Для виготовлення 8 кг крохмалю використали 48 кг картоплі. Скільки кілограмів крохмалю можна отримати з 30 кг картоплі?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-27T15:02:06+00:00



48 - 8

30 - х

х=30*8:48=5 (кг) - крахмала

  • Donimic
  • почетный грамотей
2013-01-27T15:02:47+00:00

1) 48:8=6(раз) - в 6 раз меньше получается крахмала

2) 30:6=5(кг) - крахмала получится из 30 кг картофеля

Ответ: 5 кг