Ответы и объяснения

2013-01-26T15:07:28+00:00

У школi  майбутнього, я гадаю , дiти будуть навчатися чотири днi на тиждень.Пятий день буде для самовдосконалення школярiв.Для цього всi культурно-просвiтницькi i мистецькi установи будуть працювати в цей день лише для школярiв i зовсiм безкоштовно.

Лучший Ответ!
2013-01-26T15:28:46+00:00

Я бачу школу в майбутньому більш вдосконаленою. Буде зроблений і не один ремонт, школа стане яскравішим і красивіше. У школу приходитимуть нові учні і вона стане набагато дружніше і краще!