Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-25T13:48:45+00:00

Индия - пілдің шайының және буддизмның ел.
Оның халқы өзінің құдайларының сияқты, мен не мынадай үшін ана не ойламаймын из кет- олар өзінің құдайларының сияқты.
Тезірек олар меншікті құдайларды салып берді - нешінші өзіне ша аналогияға ойлап тапты.
Сияқты көрікті суреттен, онда піл тұмсық бас бейнеле- қыздың қатысады, ал да жартылай піл құлақтар.

Едәуір ұқсас үрдісті қарау болады және соң сырттың халыктарының.
Нешінші мен комментировать ойлаймын тұрмаппын.
Ғой бізді - "ша аналогияға өзіне ша бейнеге өзіне"(Тұрмыс. 5: 3) жасады

Сол себептен айту қала- не мен айтылмыш сөзбен мақұл.

2013-01-25T15:04:58+00:00

Сурет салудың тарихы тереңде жатыр. Сурет салу тек қолында бар бояулар мен жұмыс істеп қою емес, ол қараған адамды сүйсіндіретін күйге бөлеу.Осы суретті қарап отырып тұнғыйық сезімдердің жетегінде кету,міне нағыз суретшінің жетуге тырысатын белестері.