Відстань між двома пунктами 42 км. З цих пунктів на зустріч один одному виїхали два вершники. Один із швидкістю 9 км/год, а другий - 12 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться? Рішення для 4 класу.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-24T18:35:07+00:00

1)9+12 = 21 (км/ч)-загальна швидкість

2) 42 : 21 = 2 (г.) вони зустрінуться

Відповідь: через 2 години.

2013-01-24T18:35:23+00:00

1) 9+12=21 (км/год) - швидкість на зустріч.

2) 42:21=2 (год) - час, за який вони зустрінутся

Відповідь: 2 години

 

Если помогла - говорим спасибо :)